GRÖNA-tråden!

Sv: GRÖNA-tråden!

nu har ja inhandlat matchande bak skydd till senskydden.

18857683.jpg

KL*

Har en gammal bild på mig och ponnyn när vi va hyfsat "gröna" så att säga, gillar skarpt Jofahjälmen! ;)

bild3040.jpg

Nu har jag finally köpte ett nytt grönt schabrak så outfiten är komplett! Syns inte så bra men även pannbandet är grönt, med hennes namn i guld!! :love:

100_0609.jpg

100_0580.jpg

Har kommer då det hemskaste ni sett - iaf att ha på en fux!:devil:
Jag tycker att den är så ful så jag är tvungen att ha den!:D
Den passar utmärkt till "tvättgrimma"
20433159.jpg

Senast ändrad:

*kl*

Har ganska mkt fin grön utrustning, men tyvärr inte bilder på allt...
Här kommer iaf en bild...

DSC05196.jpg

har valt att ha grönt (och variera liiite med rött, svart, brunt och vitt) till Honey. :D

westernpadden:
IM000057.JPG

tränset och S-hacket:
IM000987.JPG

sen har hon också ett olivgrönt schabrak, tecken, grimma och lite annat smått och gott (men vi håller fortfarande på, har bara haft henne sen januari). och matte har förstås ett par ridbyxor och spö :D haha..

syns inte på bilden, men tränset är i nästan exakt samma nyans som padden :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 554
Senast: Cambrie
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Lavinia
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 438
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka