Grönt Kort

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare sandraR
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 869
S

sandraR

Usch, jag är nervös. Jag har inte tagit grönt kort men ska ta det. Är det svårt? Vad händer om man inte klarar det? :o:confused:

Sv: Grönt Kort

Nej, det är inte särskilt svårt om man är lite insatt. Ni har väl haft kurs på ridskolan innan ni gör provet?
Om du inte klarar det så får du göra provet igen.

Det är inte speciellt svårt!

När jag tog mitt gröna kort för många år sedan fick alla som gjorde provet samarbeta med frågorna och hjälpas åt att leta i TR.

Det är superenkelt. Jag tog mitt på ridskolan och då hade de ju redan sett mig rida så jag slapp ridprovet, sen gjorde jag och min syster teoriprovet ihop och man får ju ha TR att läsa i hela tiden. Busenkelt.
En piss i havet alltså :D

Som de andra har svarat, är du lite insatt i TR så är det, som någon sa, en piss i havet:D

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
21 624
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som... 2
Svar
24
· Visningar
2 198
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
631
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka