grumligt urin

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Blixtra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 4 382
Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Jag tycker att urinet ser grumligare ut nu en när jag inte är gravid. Är det okej, blir det så eller ska jag misstänka ngt.? Har inte ont, det svider inte när jag kissar allt det är som vanligt.

Sv: grumligt urin

Det behöver inte vara något fel men prata med BM om du kan lämna in och be dem kolla så att du inte har en urinvägsinfektion, jag kände inte heller av något men hade en ialla fall som jag fick medicin mot. Det är väldigt vanligt att man drabbas när man är gravid.

Sv: grumligt urin

Jag är också gravid och mitt urin är grumligt och väldigt mörkt....Så det kanske är normalt.... :confused:

HAr inte heller ont eller så...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 051
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
871
Senast: clusia
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 313
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 067
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår