Grupperna på Facebook

aiquen

Trådstartare
Var har alla grupper på Facebook tagit vägen? Alltså möjligheten att gå med i grupper finns ju kvar, men hur jag än klickar runt inne på min egen sida kan jag inta hitta/se de grupper jag är medlem i (förut låg de ju under Profil - Information, men där har det ju ändrats om totalt på sistone). Vad är vitsen med att vara med i grupper om man inte ens själv kan hitta dem?

Sv: Grupperna på Facebook

De är inte på din profil utan på huvudsidan, eller första sidan efter du har loggat in. Det står grupper til vänster på sidan och klickar du där kommer alla grupper fram! :)
DSC00035-1.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Aha! Jag trodde att jag hade tittat där, men inte tillräckligt noga då tydligen. Tack. Men man kan alltså inte se vilka grupper andra är med i längre?

Då går du in på din väns logg och klickar på fliken informaton så är det lite längre ner där. ;)

Men näe, alltså jag ser inte. Allas informationssidor ser ju olika ut nu för tiden. En del tycks ha kvar den gamla sidan, medan andra har den nya (fula). På den nya hittar jag inga grupper utan bara alla sidor som personen är ett fan av (eller "gillar" numera). Det har ju blivit jätterörigt.

Jag kollade lite nu och såg att inte alla hade som den personen jag kollade när jag skrev förra inlägget. Jag gick även in under Konto-applikationsinställningar och såg att man kan själv bestämma om man vill att andra ska kunna se vilka grupper man tillhör, man kan tom vara så specifik att man anger vilka personer som ska få se dem. Detta kan vara anledningen till att de syns hos vissa och inte hos andra.

Hoppas detta hjälper ;)

Aha, så man kan ställa in sånt också. Fast jag ser inga grupper hos någon som har den nya sidan och så många borde väl inte hindra just mig från att se deras grupper (;)). Men det kanske är förvalt att grupperna inte syns då eller något? Ja ja, det är ju inget stort problem egentligen. Jag blev bara lite förvirrad, speciellt då när jag inte längre lyckades hitta mina egna grupper. Tack för att du har försökt hjälpa mig att reda ut det hela. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 722
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 103
Senast: Calmiche
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 614
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka