Guitar hero till datorn !

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 153
B

blohme

Har några kompisar som har laddat ner GH till datorn.
Har googlat men inte hittat något . Nån som vet vart man kan ladda ner det ?

Har någon kompis som sagt att hon fått ner de gratis ? nån som vet vart ? Har varit utan GH i 1 månad nu o börjar bli riktigt knäpp ;)

Sv: Guitar hero till datorn !

Jag spelar Frets on Fire (lite beroende :angel:) det är en kopia av GH fast på datorn, googla på det så får du nog några träffar :)

Senast ändrad:

aa :) tack :D hitta de direkt , så håller på o ladda ner nu :D
de är säkert de dom håller på o nördar !

Senast ändrad av en moderator:

NEEJ! fan va drygt, nu är det totalt oläsligt ... någon inställning man ska ändra eller ?

Varför vill det inte ens starta på min dator? :eek:

Svarar både dig och TS:
För mig fungerar det helt ok, har fyllt på med låtar så jag har väl kanske 500 st eller nåt och det gör ju spelet lite segare så ibland tar det lite tid för det att ladda.
Det som kan ställa till det är om man inte har rätt grafikkort, spelet är ju i sig ganska avancerat och "stort" så det krävs att datorn har kapacitet för det.

Tror det är nåt med mitt grafikkort som är fel :p

Tycker frets on fire är såå mycket tråkigare än riktiga gh :angel:
Ändå sitter jag o spelar det hela tiden :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 887
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 069
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
556
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka