Minerva

Trådstartare
Såg en annons alldeles nyss..
Står att det är en renrasig flat.. Den är gul..
Kan de bli den färgen? eller luras dom? :p

Blev bara lite nyfiken :banana:

Sv: Gul flat?

OKej :) tack för buke :D man får alltid svar på sina frågor :banana:
Men det kan inte vara så vanligt väl?

okej :)
Tänk att man lär sig någe nytt varje dag :D
Blev så paff när det stog flat å det såg ut som en golden när man kollade snabbt iaf ^^

Jag såg en gul Flat förra sommaren =) vid första titten så såg det ut som en golden men sedan läste jag katalogen och såg att det var en flat. :)

Ja tänk, jag såg också den annonsen och funderade, gul flat:confused:

Vilken tur att man kan få svar på sina funderingar här:D

wow!
det skulle jag vilja ha!

har haft en två kopparröda,och nuen hoffe som bara har bruna fläckar på benen.

var hittade du den gulingen?

såg oxå den annonser, trodde helt klart det var en golden, var tvungen att kolla flera gånger. men söt var den då. ;)

Det är en del av de "större och etablerade" kennlarna också som får gula valpar :) Så är du intresserad så hör av dig till någon av dem så kan du säkert få stå i kö eller få andra rekomendationer om gula valpar som är födda :P Med tanke på vad du göra med dina vovvar så tror jag lugnt att du får stå först i kön!!!

Minst sagt :D Innan visste jag inte att det ens fanns gula flattar, bruna & svarta ja men inte gul :) Men fin var den.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 085
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 115
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 310
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår