Gulbrun häst

TheHunted

Trådstartare
Tjena!
Vilka färger på Schabrak och sådan kan passa till en gulbrun häst??
Tycker det är jätte svårt att hitta färger som passar till henne.
Hon har brun läder sadel, brunt läder tränns och bruna läder senskydd och bakstryckkappor. Vad passar?? Tänker mäst på, Schabrak, vojlockar, täcken och lindor, m.m

tacksam för svar!

MvH//TheHunted1

Sv: Gulbrun häst

Mörkgrönt tror jag vore snyggt.

Själv har jag en brunskäck med svart och vitt man och svart svans. Kör med svart träns/sadel och marinblått schabrak samt mässingsdetaljer (spännen, bett etc). Vet inte hur snyggt det är, men det passar honom iaf. :smirk:

grönt, definitivt, kanske terracottafärgat oxå. Mässing är säkert oxå fint, varma höstfärger :D

Okej, tack!
Men hon passar defenefift inte i Grön, hon ser knäpp ut i det. Min kompis tycker hon passar i Vinrött...Jag vet inte. Hon passar inte i så mycket. Provar mig fram

MvH//TheHunted1

Några mer förslag

tycker naturfärger är snygga till den färgen; creme, sand, brun, beige osv, samt mässings och guldfärgade detaljer!

Vit är ju en klassik färg, men det vill man ju inte ha till vardags precis. Passar inte ljusgrönt/melerad grön till henne. Rött är också snyggt, mörkröd. Blåa färger borde ju passa henne, testa olika nyanser så ser du vilken som hon passar bäst i. Om du gillar tjejiga färger så tycker jag att du ska kolla på lilla och rosa. Hoppas du kommer på en färg som hon kan ha....

Blått tycker jag. Red på en gulbrun ponny när jag var mindre och hon hade marinblått schabrak, grimma osv. Jättesnyggt!!

Jag har en pålla i den färgen ungefär, lite gulblackbrun så.. =) Hon passar i det mesta, jag har både mossgrönt, svart, beige, brun och guld. Man får nog tänka mycket åt jord-hållet, inget grällt och skrikigt. Även vinrött är hon döläcker i ! :banana:

mitt standard svar mörblått!! :love:
Men även brunt, nougat o sånna färger kan vara fint!
o mörktgrönt. Alla färger av mörka nyanser brukar vara fina!

Svart, mörkröd, mörkblå, beige. Jag tycker inte det är fint med brunt shabrak om man har brunt läder, men annars passar det också!

TheHunted1 skrev:
Tjena!
Hon har brun läder sadel, brunt läder tränns och bruna läder senskydd och bakstryckkappor. Vad passar?? Tänker mäst på, Schabrak, vojlockar, täcken och lindor, m.m

tacksam för svar!

MvH//TheHunted1

jag skulle satsa på mört vinröda grejer, det passar de flesta hästar. går bra till brunt läder också.

TheHunted1 skrev:
Tjena!

tacksam för svar!

MvH//TheHunted1

Vinrött absolut :D

Tack så jätte mycket! Får pova mig fram, men nnu har jag iallafall något att gå efter... :bump: :rofl:

MvH//TheHunted1

Jag har en haflinger... han passar i nästan allt.. Lila, illrött, bordeux, ljusblått, alla sorters grönt, svart, vitt... Han passar inte så bra i mörkblått, mn det är väl den enda färgen.. Han är himlans söt i babyrosa också.. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som älskat hästar hela livet. Jag har ridit på ridskola ett bra tag men även varit medryttare till än häst...
Svar
13
· Visningar
2 559
Utrustning Hej! Nu är det bestämt att vi ska få hem ett skimmelsto på lördag eftermiddag! Dottern fick en otrolig ridkänsla och var så himla glad...
Svar
13
· Visningar
1 608
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Så här, jag ska i slutet av nästa månad hämta hem ett föl :love:! Fölet finns drygt 60mil bort och jag har letat lite mellan dom olika...
Svar
7
· Visningar
1 626
Senast: moster
·
Utrustning Ursäkta för långt inlägg men jag måsta få skriva.:D Har förstökt söka lite runt i internet men hittar inget bra svar på mina...
Svar
16
· Visningar
3 443
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka