Gummi till transporten

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare eiwo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 955
E

eiwo

Min transport har som en tunn gummimatta som sitter mellan rampen och golvet bak, men den har nu gått sönder och behövs bytas. Frågan är vad man ska ha för gummi? Ska man ha något speciellt eller duger det med random tunn gummimatta?

Nu är den dithäftad, är det det bästa sättet eller finns det något smartare/bättre sätt att få dit den?

:)

Sv: Gummi till transporten

Puttar för jag har liknande problem... ;)
Jag har en galonliknande matta.
Det blir fukt under mattan som finns mellan golv och ramp så jag funderar på att bara häfta tillbaka den på den del som sitter på rampen så man kan lyfta den och lufta. Nån med bättre förslag? :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
894
Senast: Oknytt
·
Hemmet Vi behöver en ny kökslampa. Idag sitter det en tråkig lysrörsarmatur från tidernas begynnelse. Den har gått sönder och ska bytas ut. Vi... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 056
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka