Gummiboots XL?

Sv: Gummiboots XL?

Hej, Globus, Kieffer har som är i neopren med konstläderutsida. Det finns även vanliga gummiboots med kardborre strl XL. Kolla i en välsorterad ridsportsaffär.
:banana:

Nej precis, de boots som är större är oftast inte i gummi. Men mitt monster ;) behöver nog gummi, känns det i alla fall som. Hoppas bara han kan ha XL. för L gick inte på när en kompis provade sina på honom :p

Jag har vanliga boots bak. Funkar hur bra som helst (hade dock behövt aningen större)

Man kan ha samma.
Men nu finns det några boots, som inte snurrar, men dom kan man ha på vilket ben som helst oxå. Det är en liten grej på dom bootsen som förhindrar att dom snurrar, tror dom säljs bra på horze.se dock tror jag inte det finns i XL....osäker.

det finns såna boots som inte snurrar på hööks :D

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 448
Senast: Kristall10
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: sweep
·
Utrustning Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: Emiro
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 945
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25