Gummimattor

Husmusen

Trådstartare
*försöker igen*
Är det någon som vet var man kan få tag på vanliga, svarta gumminattor (utan high-tech-warming-super-softning-grejer för 6000:- för att täcka en hel box).
Utan bara vanliga guminattor. Nån som vet? *desperat & tackar på förhand* :crazy:

Sv: Gummimattor

Använd sökfunktionen. Ev. kan du hitta inlägg om gummimattor under hästverksam. Tycker att det har funnits en ny gummimatts-tråd här nu varje vecka eller så??

Haha, njae, inte varje vecka men en gång tidigare har jag lagt ut iaf ;) Men har inte fått nått braigt svar, hittar inget på annonser varken här lr andra sajter... :(

Har du testat annonsera själv då?
I olika affärer (typ inne på ICA etc. brukar det sitta lappar om allt möjligt), lokaltidningar, blocket etc.

Jag läste också en massa annonser och hittade ingenting, men sen tipsade nån mej om "bonde"-sidorna och då gick jag in på ATL. Hittade en som lagt ner kosseriet och som nu sålde gummimattor direkt! Jag fick köpa mattor som var ca 170x120 för 250:- styck.

Jag visste en "vanlig" butik förut som hade gummimattor, men kommer inte på den just nu. Det var typ som Rusta... Kommer jag på vilken, skriver jag den...

Jag köpte gummimatta att lägga in i min bagagelucka på "monstertrucken". Köpte jag på Mekonomen. Kommer inte ihåg vad den kostade per meter tyvärr.
/nocke/

Biltema har gummimattor för backluckan, som man skär till själv. Minns inte måtten.

Har EQuimat(?) i mina boxar o stallgång. Kanon. Bitarna är lätta att bära, lägga och ta ut. Hästarna har 4 brodd och mattorna är som nya efter tre säsonger. De är tjockare än gummimattorna och formar sig vid tryck, men går tilbaka tillden vanliga formen. Hästarna ligger mera. Fråga Polisrytteriet i Göteborg. Kostar ca. 5000kr per box.
Köp ej de billigare mattorna i hårdplast. Mina fick liggsår på kota,has och armbåge. Katastrof..

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 779
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 044
Senast: BornAgain
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka