Gunghäst=dop present?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare EmmaJo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 589
Status
Stängd för vidare inlägg.
E

EmmaJo

Min väninnas dotter ska döpas nästa helg och jag undrar om det är jätte fel eller konstigt att ge en gunghäst i present?

Min väninna är hästtjej och hennes dotter har redan innan hon blev påtänkt en ponny.

/Emma

Sv: Gunghäst=dop present?

Nej det tycker jag inte är någon konstig present, det hade jag nog oxå kunnat ge bort... ;)

Jag tycker att det är en jättebra present! Onödiga silverprylar som man inte har någon användning för får de säkert ändå.

Jag tycker det låter som en underbar doppresent.:love:

Om du hade kunnat fråga ungen så hade hon säkert blivit mer än nöjd med en gunghäst! :)

om jag var liten igen så skulle jag mer än gärna få en gunghäst i present, som jag då skulle kunna öva på innan jag fick börja rida på ponnyn ;)

Jättejättebra present, det ska jag komma ihåg ifall jag själv ska gå på dop nån gång! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: clusia
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
1 209
Senast: Malin_L
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18