Gungställningar?

Sv: Gungställningar?

Vi kommer köpa i metall och gjuta plintar som vi fäster den på så den inte tippar, skönt att slippa bära undan på vintern :angel:

Vi hade de när vi var små så då kör vi på sån till våra barn oxå.
 
Sv: Gungställningar?

Vi kommer köpa i metall och gjuta plintar som vi fäster den på så den inte tippar, skönt att slippa bära undan på vintern :angel:

Vi hade de när vi var små så då kör vi på sån till våra barn oxå.

Ja en sån hade vi med :love:
med kana och annat skoj också.

Hm undra vad jag kommer säga om dom kommer hänga knäveck i den där mittstången där uppe som vi gjorde. :crazy:
 
Sv: Gungställningar?

Vi hade en i trä när vi var små. Pappa hade snickrat ihop den själv. Dock kan det ju vara smart att förankra den i backen eller sätta långa brädor mellan benen längst ner på vardera sida för att den inte ska lätta allt för mkt från marken och riskera att välta, fast då måste man nog gunga rätt hårt :D
 
Sv: Gungställningar?

Vi hade en i trä när vi var små. Pappa hade snickrat ihop den själv. Dock kan det ju vara smart att förankra den i backen eller sätta långa brädor mellan benen längst ner på vardera sida för att den inte ska lätta allt för mkt från marken och riskera att välta, fast då måste man nog gunga rätt hårt :D

:p våran hade vi bara långaplankor på,
den hoppade en hel del :D
Välte tack och lov inte.

Nu är dom ju inte så stora ännu våra små.
Jag går ju och drömmer om at få flytta (även om vi verkar sitta fast här)
men det kanske är lika bra att sätta fast den ordentligt på en gång.
 
Sv: Gungställningar?

Vi har en i trä, med plats för två gungor. Det är som två A, med en överliggare. Jättefin och stadig. Jag gillar inte de där i metall, jag har gungat omkull såna många gånger, med och utan stödplankor under.

Jag vet att Plantagen har en bra med stegar på sidan, kan byggas ut med kana om jag inte minns fel. Vår kommer dock från lokale trähandlaren på rea! :) Kan skicka bild om du vill... Vi är toppnöjda med den!
 
Sv: Gungställningar?

Hemma hos mamma och pappa hade vi när vi var små (och den står fortfarande kvar...) en stor, rejäl gungställning med plats för 4 gungor. Den är gjord av 5 typ telefonstolpar, 4 nedgrävda en rejäl bit i marken och så en överliggare för gungorna!
Stadig som tusan, har aldrig svajat trots våra längdhoppstävlingar och cirkuskonster! :D
 
Sv: Gungställningar?

grdsbildmedvxthus.jpg


Den här är toppen. Stabil och rolig! Dessutom smälter den in bra till skillnad från de hiskeliga metallhistoriorna där åtminstone mina barn tyckt att effekten är rätt sparsam.
Jag ringde kommunen och bad dem sätta upp deras standard och skicka faktura,gick hur bra som helst.
 
Sv: Gungställningar?

grdsbildmedvxthus.jpg


Den här är toppen. Stabil och rolig! Dessutom smälter den in bra till skillnad från de hiskeliga metallhistoriorna där åtminstone mina barn tyckt att effekten är rätt sparsam.
Jag ringde kommunen och bad dem sätta upp deras standard och skicka faktura,gick hur bra som helst.
Precis det stuket är vår gungställning! Hemma hos mamma o pappa då... :) Fast plats för 4 gungor! :)
 

Liknande trådar

Utrustning Funderar på sadelhängare. Jämför en av metall som är formad lite som en hästrygg eller en hängare i trä eller metall som är helt rak...
Svar
5
· Visningar
621
Senast: skiesabove
·
Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 216
Senast: Rie
·
Utrustning Jag bytte för några månader sen till ett par biothanetyglar med metallhakar istället för vanliga spännen. Det blev mest så för att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 215
Senast: Hoarfrost
·
Hästvård Undrar lite med antibitmedel som man lägger på trä som hästen inte ska bita på står ju att man inte tål att få det i ögonen men hur är...
Svar
1
· Visningar
242
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp