F

Fjomp

varför ändrade du åldergränserna? Du hade ju kunnat ha kvar 13-18 på Ungdom eller vad det var innan, som det är nu så "försvinner" så många som man är vana vid :( occh det är ju ändå aldrig några tjejer som är yngre än 13 som skriver här, det märkte vi ju på Yngre ungdom.
 
Jag tycker de nya gränserna är helt okej. Eftersom det var helt dött på YU känns det ganska naturligt att det forumet togs bort och att åldersgränserna ändrades. Att folk försvinner behöver du nog inte oroa dig speciellt mycket för. Folk har aldrig hållt stenhårt på "åldersgränserna" tidigare, så varför skulle de göra det nu?
 
håller med om att det var bättre innan.. dessutom känns det som att jag som då är 16 inte helt o hålet har samma intressen eller vad man kan kalla det för som en 24-åring och de flesta som är på ÄU.. kände mig mer hemma på ungdom och gör även detta fortfarande.

Även om nu åldersgränserna bara är en riktlinje och jag har även varit inne på YU och ÄU och även Senior innan så känns det ändå som man var mest hemma på ungdom. Kan man inte ha som någon föreslog på ÄU; att ungdom är -18 eller nåt???
 
Jag tycker de nuvarande gränserna är bra.
Tycker det som diskuteras på U är sånt jag ville prata om tills jag var ungefär 15 och det på ÄU som jag vill diskutera ungefär 17-20...
 
Instämmer med bananabambi. Det har funnits ett flertal trådar om det på ÄU, och just nu finns det en namnlista-tråd där man kan skriva på om man vill ha tillbaka de gamla åldersgränserna.
 
Jag tycker de nuvarande gränserna är bra.
Tycker det som diskuteras på U är sånt jag ville prata om tills jag var ungefär 15 och det på ÄU som jag vill diskutera ungefär 17-20...


Ja, å sen då?..
när man blivit äldre än 20 å känner att man inte har något gemensamt med alla 16-19 åringar på ÄU och känner sig för omogen för att vara på Senior..var ska man då ta vägen?

Jag tycker att ungdom ska vara till 18
å sen 18-24 på Äldre ungdom..just nu känns allt på ÄU bara som ett nytt Ungdoms forum.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 458
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
777
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 721
Senast: hollypolly
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 283
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp