H**KS Golden Stripes täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Skimraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 3 438
Sv: H**KS Golden Stripes täcke

Jag körde till Malmö förra veckan för att köpe ett sådant ridtäcke samt grimman och grimskaftet eftersom jag har ett HW i newmarket som ut och resa täcke och blev så glad när jag såg att de skulle ha matchande grimma! Men tji fick jag, täcket var alldeles för tunn fleece (får bli ett HW istället där fleecen är dubbelsydd) och varken grimman eller grimskaftet hade kommit in i butik. Suck. Körde typ femton mil helt i onödan.

Nu kommer en bild på mitt täcke.
Det är lite långt i baken åt denna dam men jag ville att det skulle passa de andra hästarna oxå, och hon är minst.

CIMG0730.jpg

ja jag tror att det sitter bättre på en större häst, eller ett mindre täcke:D
och så itter det nog bättre om man inte har en så stor fårskinnspad under.
men det var inte så där litet hål för sadeln som hööks täcken brukar ha.

Jag ska försöka fota på en annan häst nån dag, men de var inte så intresserade av att stå still o bli fotograferade, det är alltid gammeldamen som får ställa upp då:o

kl*

Finns de inte i butik längre? När jag var på hööks såg jag bara ett fleecetäcke som det var 50% på. Skulle gärna vilja ha ett, billigt och snyggt:D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: linlar1
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som... 2
Svar
20
· Visningar
2 476
Senast: blayenka
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 331
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025