H**ks Nubuckstövel?

Russis

Trådstartare
dessa

Någon som har sett och kännt på dom? Hur verkar de? Kanske vet ni även hur storlekarna är? Har mailat Hööks om skafthöjd och skaftvidd och hoppas få svar därifrån.

Jag har lite funderingar på att ev köpa dom... Jag vill ha ett par stövlar som jag kan ha på träningar/tävlingar (andra lite mer "passande" tränings/tävlingsstövlar, än mina nuvarande Graninge...). Men då jag inte tävlar alltför ofta :( och jag inte har så mycket pengar att lägga på ett par stövlar, så kan det tyvärr inte bli ett par riktigt fina läderridstövlar...

Men kanske kan dom då vara något att ha? Kanske lite mer "tävlingsstövlar" än vad Graninge är, men ändå inte speciellt dyra, eller alltför fina för att användas även i vanliga fall...?

Nå, vad tror ni? Vad tycker ni rent allmänt om dom? Fula/fina? Ska jag satsa på dom, eller ska jag vänta och se om jag hittar ett par andra?

Sv: H**ks Nubuckstövel?

Puttar upp!

Ni får gärna svara vad ni tycker om dom rent utseende-mässigt (om ni inte vet hur dom är...)! :)

jag tycker att dom är snygga! Det är lite som shortshaps till skor fast dom sitter ihop. Har också funderat på dom!

Ja, jag tycker dom ser ganska snygga ut i katalogen åtminstone..., men man vet ju inte hur de ser ut i verkligheten. Det kan ju vara en viss skillnad.

Har som sagt mailat dom, och hoppas få svar snart! :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 025
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Liksom många andra så gillar jag att shoppa och ha fina grejer, men senaste dagarna funderade jag på om det inte börjar bli lite galet... 2
Svar
24
· Visningar
2 652
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 404
Senast: Lisa2014
·
Hästmänniskan Lite konstig fråga kanske men hade varit roligt att veta lite hur ni har det och tänker om reserv saker.:D Jag tävlar och tränar... 2
Svar
27
· Visningar
2 943
Senast: Ingela_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka