Bukefalos 28 år!

Hade tänkt införskaffa lite paddar

Evergreen

Trådstartare
att ha under lindorna vid ridning. Var är bäst av Sånna i "filt" och sånna i bomull?

Alltså skyddar bäst, stödjer bäst o.sv
 
Såna i filt tkr jag e lite "jobbiga", de jag haft är ganska tjocka o hårda så det blir en skarp kant som kan ligga emot benet sen när man lindat ovanpå padden

Jag brukar ha dom i bomull (vita, tunna) från Börjes, de är lätta att använda o "smidiga". Sen har jag oxå några paddar från Mia's RS, det är typ teddy på insidan. Oxå jättebra o smidiga att använda.
Likaså de från eskadron ("räfflade") är oxå kanon!
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
303
Senast: sweep
·
Utrustning Tjohopp. Sitter och försöker hitta mig någon stadig padd att använda under min TCS. Nånting som ger kanal över ryggraden. Spanat lite...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Shixle
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
739
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 219
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp