Klänning till bröllop

Slits på höger sida, urringad i rygg. ”Tyvärr” svart men hade varit sjukt snyggt till ditt hår.

https://www.zalando.se/pepe-jeans-aritz-cocktailklaenning-black-pe121c0u5-q11.html

IMG_3893.jpeg
 
Note to self - om du ska tatuera ben - ta vänster ben ifall du vill att det ska synas om du har klänning med slits. Höger om du inte vill det...

Jag letar förresten också klänning till bröllop som hålls i augusti. Säger som kvinnan i @Tajger s inlägg - vad jag vill ha vet jag när jag hittar det. Men ni får gärna tipsa mig med. KLädkoden är också kostym. Så jag tänker mig en klänning som är till knäna ungefär i glad färg, gärna mönstrat och gärna rosa, grön eller blå.
 
Note to self - om du ska tatuera ben - ta vänster ben ifall du vill att det ska synas om du har klänning med slits. Höger om du inte vill det...

Jag letar förresten också klänning till bröllop som hålls i augusti. Säger som kvinnan i @Tajger s inlägg - vad jag vill ha vet jag när jag hittar det. Men ni får gärna tipsa mig med. KLädkoden är också kostym. Så jag tänker mig en klänning som är till knäna ungefär i glad färg, gärna mönstrat och gärna rosa, grön eller blå.

Jag har hittat en hel del kul på Sellpy(nytt eller nyskick) om det kan vara ett alternativ att leta där.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad står det i invitationen anående dress codel? I min bok respekterar man brudparets önskemål.
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 408
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Ska på alla bröllop i sommar som skjutits upp på grund av pandemin. Jag vill inte ha 'vanlig' kostym på mig, det är bara så tröttsamt...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
13 102
Senast: Tranan
·
Äldre Hejsan! Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning... Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Sleepan
·
Äldre Då var det min tur att posta en sån här tråd ;) Jag behöver hjälp att hitta en klänning, ska på bröllop i juni och "har inget att ha på...
2
Svar
20
· Visningar
3 022
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp