JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Här kan Gävles nya ridcentrum ligga
(Gefle Dagblad)
Sofiedal, Åby gård eller Järvstafältet?
Nu pekas fyra platser ut som tänkbara för Gävles nya ridsportanläggning.
Samtidigt vill kommunen veta om bara ponnyklubben ska flytta dit, eller om det är en bra idé med en gemensam anläggning för alla ridklubbarna och deras 200 hästar.
http://www.gd.se/Article.jsp?article=93613
Moderator
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Ny ridanläggning tvingar fram nya trafiklösningar GÄVLE Sommaren 2013 ska ponnyklubbens nya ridanläggning i Skogmur...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Nu har ännu ett steg tagits mot att bygga nya ridanläggningar i Gävle. Igår beslutade kommunstyrelsen om en...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Varken Åby gård, Sofiedal, Sätraskogen eller Järvsta väcker jubel bland dem som yttrat sig över...
Hästnyheter
(Arbetarbladet)
Bonden Björn Sjunning har 80 hektar jordbruksmark som han gärna ser hästar på om några år. Åby gård i Valbo kan bli...
Vi med egen gård/stall
Anläggning Då är jag nog inne lite på @sorbifolia s resonemang (även om jag personligen är ett fan av gruppboxar - tänker att alternativ två blir...
Blyger
12 minuter sedan
Liten svullnad över ländryggen
Hästvård Är svullnaden där sadeln normalt ligger på ryggen? Är hästen öm? Har du börjat släppa hästen på gräs?
animalasia
17 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 37
Vård
Bildtråd
Gnägg Försökte mocka hagen innan jag skulle motionera valacken. Det var bara att glömma. Han lät mig inte vara ifred en sekund. Han skulle...
Kristall10
46 minuter sedan