Här kastas Bygg-Matte av hästen

Sv: Här kastas Bygg-Matte av hästen

Hahah han var och gjorde om min familjs kök för ca 2-3 år sen.Å då hade han och willy som utmaning att rida våra hästar.Matte fick mitt varmblod han skulle försöka å galoppera å då började min häst att sparka bakut flera gånger om å Matte flög av. som tur va det snö på marken...:D
 
Sv: Här kastas Bygg-Matte av hästen

Det är klart att hästen överlever men jag tycker inte om trenden som detta visar. Det finns så många duktiga ryttare som kämpar för att t ex få rida i Globen och övriga arenor men som inte får en chans medan dessa människor får den chansen för att de är sk kändisar. Varför drar detta publik och sponsorer?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Readly Express är en av världens just nu hetaste hästar. Under fredagskvällen fick stjärnhästen även ta emot pris som årets häst...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Här får Emilie Stiwing, 38, besök av sin själsfrände Junior – mitt under sjukhusvistelsen. Kroniskt sjuka Emilie har nyligen genomgått...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter 42-åriga Karolinas största intresse är att klä ut sig till häst. I "Outsiders" berättar hon om sin udda livsstil – och tränar upp sin...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under en tävling i augusti slog jockeyn Davy Russell sin häst – men straffades inte. Först nu – efter att stor ilska riktats mot...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp