Häst dog i bilolycka

Sv: Häst dog i bilolycka

ja, det var värst vad mkt mer det stod under "läs mer..." länken.... bor själv i närheten av tidaholm, hoppas det inte var ngn jag känner till....
 
Sv: Häst dog i bilolycka

Jag är från Tidaholm från början och jag hoppas verkligen inte att det är någon man känner. Eller ännu värre min ena häst står ute i Daretorp just nu, men hon är det garanterat inte då hade jag hört något!.. hoppas jag
 
Sv: Häst dog i bilolycka

Jag känner tjejen och var en av hennes islänningar.
Den andra islänningen som var med sprang till skogs, i går hade de inte hittat den iallafall.

De hade rymt från hagen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hästar rymde ut på E4:an mellan Jättendal och Gnarp. En av dem blev påkörda av en lastbil och dog sedan av sina skador, det rapporterar...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Flera hästar slet sig och skenade fritt i somras på Djurgården. En äldre man dog och flera skadades i tumultet. Piteåprofilen som äger...
Svar
0
· Visningar
73
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra sommaren kom flera hästar lösa och skenade runt Djurgården och en man dog av sina skador. Imorgon kommer domen där hästägaren kan...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En bilist körde på onsdagskvällen in i en häst som kom upp på vägen utanför Ystad i Skåne. Hästen skadades svårt och och dog i samband...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp