Bukefalos 28 år!

Kylväska på hjul och förvaring?

Bexzor

Trådstartare
Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen.

Jag söker en väska helst på hjul som kan agera som kylväska (funkar bra om en liten mjuk kylväska får plats), och där man kan få plats med badkläder, ombyte, blöjor osv. Funderar på en dramat (heter det så?), som många använder som väska vid handling.

Vad har ni andra? Vill undvika ett helt flyttlass bara för en utflykt
 
Det här blir väl lite flyttlass-varning.. :laugh:
..men vi köpte en hopfällbar skrinda som vi lägger allting i. Lösa väskor som kylväska, skötväska och till badkläder och sen plats över till barn med trötta ben.
 
Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen.

Jag söker en väska helst på hjul som kan agera som kylväska (funkar bra om en liten mjuk kylväska får plats), och där man kan få plats med badkläder, ombyte, blöjor osv. Funderar på en dramat (heter det så?), som många använder som väska vid handling.

Vad har ni andra? Vill undvika ett helt flyttlass bara för en utflykt


Finns en kylväska på hjul typ dramaten inte så billig men kanske värt det om man använder det mycket

60d2281e3a50c.jpeg




https://bags4fun.se/shoppingvagnar/rg/shoppingvagn-rolser-rg-igloo-thermo-kylvaska-svart
 
Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen.

Jag söker en väska helst på hjul som kan agera som kylväska (funkar bra om en liten mjuk kylväska får plats), och där man kan få plats med badkläder, ombyte, blöjor osv. Funderar på en dramat (heter det så?), som många använder som väska vid handling.

Vad har ni andra? Vill undvika ett helt flyttlass bara för en utflykt

Hur stor kylväska är du ute efter?

Jag hade nog köpt en bekväm ryggsäck (avlastande med höftrem etc) och en kylväska som fick plats i den med rum över för kläder etc. En sån ryggsäck kan man använda vid många olika tillfällen!
 
Hur stor kylväska är du ute efter?

Jag hade nog köpt en bekväm ryggsäck (avlastande med höftrem etc) och en kylväska som fick plats i den med rum över för kläder etc. En sån ryggsäck kan man använda vid många olika tillfällen!

Har en vandrarryggsäck men vill ha en väska på hjul i detta fall.
 
Jag tror verkligen en Dramaten hade varit perfekt! Finns ju i många olika prisklasser och storlekar. Tänker att stora hjul är bra för framkomligheten, och sen en mjuk kylväska i, och allt annat packat i packpåsar för bättre organisation.
 
Det här blir väl lite flyttlass-varning.. :laugh:
..men vi köpte en hopfällbar skrinda som vi lägger allting i. Lösa väskor som kylväska, skötväska och till badkläder och sen plats över till barn med trötta ben.

Hade varit det mest perfekta med en skrinda men tyvärr står dotterns vagn i bagaget 24/7. Nästa år kan det bli läge att sälja vagnen och köpa en skrinda
 
  • Gilla
Reactions: kit
Hade varit det mest perfekta med en skrinda men tyvärr står dotterns vagn i bagaget 24/7. Nästa år kan det bli läge att sälja vagnen och köpa en skrinda
Den vi har är hopfällbar och tar minimalt med plats. Jag älskar den, får plats med allt för fem barn för en dag på stranden/nöjesparken/ djurparken (tom en uppblåsbar, stor sup). Har man barn som sover på dagen är den även perfekt att sova i.

Märket är fuxtec.
 

Liknande trådar

Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 025
Senast: Voeux
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 400
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 805
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp