Bukefalos 28 år!

Häst fastklämd efter olycka

Sv: Häst fastklämd efter olycka

Fy farao vad hemskt! Det är min mardröm att det skall hända något när jag är ute och kör med hästen där bak. :cry:
 
Sv: Häst fastklämd efter olycka

Fy vad hemskt :( hoppas häst och ägare och övriga inblandade återhämtar sig. Verkligen en mardröm!
 
Sv: Häst fastklämd efter olycka

Det var min kompis som var med om den hemska olyckan, men jag kanb medd. Att både häst och ägare mår, efter omständigheterna bra! Han är mörbultad, men står på alla fyra. Hon på två!
 
Sv: Häst fastklämd efter olycka

DET var skönt att höra! :bow:
Det är vid såna här tillfällen man undrar om det inte finns änglar iallafall. :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En manlig ryttare har avlidit efter att ha fått en häst över sig på Medeltidens värld. Anhöriga är underrättade, enligt Lidköpings...
Svar
1
· Visningar
1 339
Senast: Marita73
·
  • Artikel
Hästnyheter En häst hamnade på något sätt utanför sin hage och upptäcktes av förbipasserande bilister i anslutning till E4, i höjd med Rönne å, runt...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Strax före klockan fem på tisdagseftermiddagen kolliderade en bil med en häst i Innertavle. Hästen avlivades efter olyckan av en boende...
Svar
18
· Visningar
1 996
Senast: Alexandra_W
·
  • Artikel
Hästnyheter En häst skadades så allvarligt i samband med en trafikolycka tidigt i morse att den fick avlivas. Olyckan hände norr om Skara. ...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp