Häst från England

Piffpuffen

Trådstartare
Har ett sto som är importerad från England. Där har hon startat och frågan är vart jag hittar fakta om henne ifrån den tiden. Ser när jag söker på galoppsport hur hon har placerat sig men inte alls vad det är för typ av lopp eller vilket motstånd hon har mött.

Vore väldigt intressant att få tag på denna faktan.

Nån som vet?
 
Sv: Häst från England

På galoppsport.se kan du se vilka prispengar det har varit i loppen och det ger en fingervisning om vilken klass det har varit på loppen. Annars kan du kolla på Racing Post, där finns detaljerad info om du kan hitta det. Jag har gjord det tidigare men kommer inte ihåg hur man gör.:angel:
 
Sv: Häst från England

Tack för hjälpen:)
Fanns info (som jag inte fattade ett sk*t av) och filmer på tre av hennes lopp.
 

Liknande trådar

Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: Rosett
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
24 898
Senast: Gilette
·
Mat Jag har fått en rejäl omgång nyplockade kantareller av min granne och skulle gärna vilja göra kantarellsoppa på dem. Alla recept jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 570
Senast: a1agnlju
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 025
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp