Man behöver fortfarande vara inloggad på googlekonto/gmail, möjligen att webläsaren crome kan funka med? Har inte det själv.. (syns nu när jag hade loggat på min gmail)För mig syns de inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver fortfarande vara inloggad på googlekonto/gmail, möjligen att webläsaren crome kan funka med? Har inte det själv.. (syns nu när jag hade loggat på min gmail)För mig syns de inte.
Jag tycker att om man lägger in bilder på buke så ska man ha dem på en sida där alla kan se utan att vara inloggad nån annanstans.Man behöver fortfarande vara inloggad på googlekonto/gmail, möjligen att webläsaren crome kan funka med? Har inte det själv.. (syns nu när jag hade loggat på min gmail)
Jag tycker att om man lägger in bilder på buke så ska man ha dem på en sida där alla kan se utan att vara inloggad nån annanstans.
Nä den är inte övertygande det håller jag verkligen med om.Fast inte mörk i ansiktet och inga ränder på benen. Ja, eller stammen på pappan kanske kan ge nått.
Har den inte stickelhår på kroppen är det bara en bläs som flutit ut lite.
Stickelhår förekommer glest på hela vänstra sidan av kroppen.
Här är en till blåöga! Fast han är islandshäst och skäck så inte så oväntat som på din. Min har dock bara en vanlig stjärn som inte går över ögat och en vit halv underläpp, så lite udda med det blåa ögat ändå kanskeMin uppfödning, ägs inte längre av mig, renrasig arab, ett blått öga hör inte till vanligheterna inom rasen...
Det är ju självklart, i mitt fall handlar det om okunskap och att jag gjorde fel...Jag tycker att om man lägger in bilder på buke så ska man ha dem på en sida där alla kan se utan att vara inloggad nån annanstans.
Hallå! Hur lägger man in en bild här? Jag har en sån läcker bild att visa!
Webalbum... ?! Oj... huh... ska se... hmmm...
Vardå? Var finns webalbum? Sorry, ny och kan ingenting!
'Han står som sagt som Brunblack i passet och han har ål och hela köret. Här är några fler bilder från senaste året, han var varit enfärgad längre än han inte var det.
På sista bilden hade han solkräm i ansiktet.
Nej, inte riktigt. Men vi kör på brunblack och sen är det hans tigrering som gör så att färgen blir så knasig. Han är ju fläckig hela han under pälsen. På sommaren fick han fler prickar på mulen (alltså svarta prickar på huden) och nu har han fått ännu större vita fält på näsan och över i alla fall ena ögat. Blir roligt att se hur det utvecklas i år då han vid den här tiden inte alls hade några vita fläckar (det kom inte förrän senare).Har ni kommit fram till vad hästen är? När jag ser mulfläckarna tänker jag på champagne.