hästgalleriet

S

ScissorHands

Hur tar man bort bilder där?

Jag har försökt lägga till en bild, men den fungerar inte? Förstår inte vad som är fel alls, någon som kan se vad jag gjort för tokigt?
 
Sv: hästgalleriet

puttar upp. fast mina felande bilder blivit borttagna så vill jag fortfarande veta hur man gör för att själv ta bort bilder.
 
Sv: hästgalleriet

Jag kan tyvärr inte svara dig men själv undrar jag varför det endast finns 1 bild kvar av mina 4 jag la in?
Är det så att man bara får ha en bild där?
 
Sv: hästgalleriet

Ja du, det undrar jag också! Skulle ju vilja ta bort en som bidde en liten felladdning... :crazy:
 
Sv: hästgalleriet

Men vad f**n är det någon som stjäl bilderna eller?
Nu är min bild "vinterlandskap" oxå borta :mad:
Det står att jag har 4 bilder inlagda men det finns bara 1 :crazy:
 
Sv: hästgalleriet

De bilder jag godkännt bör inte på något sätt försvinna. Det gäller bara att hitta dem.



Det finns en funktion för att rapportera bild, ser ni någon olämplig eller vill ta bort en egen kan ni använda den.
 
Senast ändrad:
Sv: hästgalleriet

Men varför ser jag bara 1 bild i de andra rutorna som mitt namn står i är det bara brunt?

i din länk ser jag alla :D
 
Sv: hästgalleriet

men hur gör man om man själv vill ta bort en bild?
 

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
58 59 60
Svar
1 188
· Visningar
43 982
Senast: Scandi
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 952
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
542
Senast: swemale
·
Trädgård & Växter Fick en/ett prickblad av min mamma som inte mått så bra. Min gissning, baserat på hennes övriga växters status, är att hon vattnat den...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp