Hästgödsel ger värme till företag

Sv: Hästgödsel ger värme till företag

haha, komiskt =P bilder från klubben där jag är aktiv. visst. när pannan fungerar som den ska är den helt kanonbra. avger en massa värme. men nu är det ju så att det har varit så mycket krångel med just denna pannan att den bara gått kanske 3 veckor. och detta med en massa avbrott sen i maj. och nu när vi börjar närma oss lite kallare tider är det inte direkt varmt varken i stallar eller i några lokaler.. men tanken är ju god.
om de någongång får ordning på pannan så kommer det nog funka kanon.

Men det är ju kul att de väljer bilder från just den anläggningen som knappt fungerar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 711
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 356
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: kma
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp