Hästtransport i våldsam krasch på E4

Sv: Hästtransport i våldsam krasch på E4

Usch och fy!

Änglavakt tror jag...
 
Sv: Hästtransport i våldsam krasch på E4

Himla tur.. Tänk om transporten hadde vält :eek:
 
Sv: Hästtransport i våldsam krasch på E4

Tur att ingen blev skadad...

Nu säger jag inte de här människorna körde för fort, men det är tyvärr alltför många som kör alldeles för fort med släp.

80 km/h är faktiskt väldigt fort för den här typen av fordon, egentligen borde man på vintern inte köra mer än 50-60 km/h med hästsläpet påkopplat... och då finns det dessutom dom som ligger i typ 110 med den stackars hästen :mad:.
 
Sv: Hästtransport i våldsam krasch på E4

Jag känner dom som körde bilen. Dom körde i 70 eftersom det va så halt, och dom är glada för att det inte gick snabbare.
men dom är jävligt glada att dom lever och att dom blev oskadda.

Bilen och häst transporten gick helt sönder.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (SN) Anläggningen på Bullersta är isolerad sedan närmare 15 hästar har blivit sjuka. Ridskolan pågår som vanligt, men inga hästar får...
2
Svar
31
· Visningar
4 334
Senast: terese
·
  • Artikel
Hästnyheter (SN) – Jag halkade in på keramikens bana när jag var 15 år. Det är egentligen inte så konstigt att Anna Lindell blev keramiker och att...
Svar
0
· Visningar
622
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (SN) Trosa kommun ser över möjligheten att anlägga en belyst gång- och cykelväg till ridklubben i Tureholm som hundratals barn besöker...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (SN) En kvinna från Nyköping har anmält en veterinär för felbehandling av hennes häst. Men veterinära ansvarsnämnden ser inga skäl till...
Svar
5
· Visningar
1 679
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp