Sv: HAF pad

Inläggen är kassa, men padden i sig är super!!!:D Köp till Skito-inlägg och klipp till så har du den perfekta padden!!:) Jag är jättenöjd med min!!

Ok:)
Är det att dom är tunna?
Såg att några här på buke har klippt
ut liggunderlagg till rätt storlek o lagt i så det blir tjockare.
funkar det bra?

Är det bra kanal för ryggraden?

De är tunna och mjuka...:crazy: Typ som skumgummi bara...

Men kanalen är bra!! Fick dock för mig att den var för smal och klippte lite i mina Skito-inlägg, men då blev den för bred istället!!:mad: ;) Så det löste jag som så att jag la i orginalinläggen igen och la Skitoinläggen ovanpå, kant i kant med översta kanten. Och då blev det faktiskt ännu bättre än med bara Skitona!!:D

Har hört negativt om skito padden oxå, och haf padden verkar ha bäst ryggkanal och passform, kanar dessutom inte.

Diabolical_Kitten skrev:
Jag ahde hellre köpt en Skitopad än en HAF pad... Tyckte inte HAF paden var så viktfördelande eller stötdämpande..

Men det är lätt ordnat med Skito-inläggen i!! *älskar min HAF-pad* Sen vill jag gärna ha en riktig Skito-pad med när jag har råd!!:D

De som är i? Det är tunna, mjuka av skumgummi... Inget som passar om inte hästen är rejält musklad över ryggen. Skito är ca 3 cm i tempurmaterial!!

Var kan man köpa HAF paden? Pris? Kanske någon som har bild?

*knapplån*

tack bewelinn:smirk:
Vad hade ni rekomenderat som underlag till HAF-padd?! Kan man lägga liggunderlag över det vanliga?? eller skulle ni inte rek. det!? Jag har hört att man kan lägga underlag över de ordinarie.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
597
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka