Hag-hämtning!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Trillili
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 894
Sv: Hag-hämtning!

marieburlin83: det gör jag ;)

myzan87: de gör vi oxå ! En sådan pålle skulle man ha. fast har bara haft min i ca tre månader så att det kaaaanske kommer ;P

raderat

raderat

raderat

raderat

Senast ändrad av en moderator:

Trillili skrev:
Okej det kan jag prova, fast han brukar börja springa när man går efter honom. Men kan alltid prova! tack så mycket :)

Det är de som e hemligheten, man skall gå så pas sakta och långt ifrån att hästen inte känner sig hotad. den skall hela tiden vara i skritt och om den ökar i trav då har man trängt sig på.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 092
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 330
Senast: Cattis_E
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka