Hagman-Eriksson VM-klar

(Upsala Nya Tidning) Maria Hagman-Eriksson imponerade under FI-tävlingen i Finland och kvalificerade sig för VM i sommar efter en fin seger i snöblåsten. - Det känns helt underbart att vara kvalificerad. Det gick toppenbra och dessutom höll jag en hög hastighet hela vägen (18,2), säger en lycklig...

Läs mer...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hagman-Eriksson VM-klar

Känns som att de har skrivit lite fel i artikeln...

Under söndagen väntar nästa tävling för Hagman-Eriksson, då är det åtta kilometer som gäller.

Jag har aldrig hört talas om nån tävling som är 8 km, och inte tusan skulle Maria ödsla sin tid på så korta tävlingar om det fanns.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 896
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 108
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Hästnyheter Maria Hagman Eriksson och hästen Power visade fin form inför VM i distansritt i augusti. På Norisk-baltiska mästerskapen blev det guld...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Upsala Nya Tidning) Maria Hagman Eriksson, 24, dominerar världens distansritt just nu. Järlåsaryttaren toppas tre listor på den senaste...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp