Suck nu har gräset börja komma, hur jag än gör kommer han lägga på sig. Ser ju äntligen inte ut som en förväxt shettis![]()
![]()
I know the feeling! Laukur har kommit i rätt bra form under våren men nu är ju det kört snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck nu har gräset börja komma, hur jag än gör kommer han lägga på sig. Ser ju äntligen inte ut som en förväxt shettis![]()
![]()
Det är totalt ofattbart, "min" fina Flóa springer nu på de evigt gröna ängarna.
Hon fick tarmvred i söndags och trots att de på Slöinge gjorde allt de kunde så gick hon inte att rädda. Hon hade så dåliga värden att det inte ens diskuterades en buköppning utan efter några timmars kamp fanns det bara ett sätt att avsluta det hela.
Äskade, älskade Flóa, jag kan inte fatta att jag aldrig mer kommer att få se henne komma emot mig med sina långa kliv i hagen eller känna henne nagga mig i rumpan när jag kratsar hovarna.
Hon skulle fylla 8 nu på fredag![]()
.
För er som är vän med mig på FB så ber jag er att inte skriva något där eftersom hennes ägare inte klarar att prata om saken eller svara på frågor just nu.
Det är totalt ofattbart, "min" fina Flóa springer nu på de evigt gröna ängarna.
Hon fick tarmvred i söndags och trots att de på Slöinge gjorde allt de kunde så gick hon inte att rädda. Hon hade så dåliga värden att det inte ens diskuterades en buköppning utan efter några timmars kamp fanns det bara ett sätt att avsluta det hela.
Äskade, älskade Flóa, jag kan inte fatta att jag aldrig mer kommer att få se henne komma emot mig med sina långa kliv i hagen eller känna henne nagga mig i rumpan när jag kratsar hovarna.
.
För er som är vän med mig på FB så ber jag er att inte skriva något där eftersom hennes ägare inte klarar att prata om saken eller svara på frågor just nu.
Nu blev jag avundsjuk!Nu har flugan landat hos @valvis där hon ska på dejt med den här snyggingen:
![]()
![]()
Den här gången hoppas jag verkligen på ett stoföl, vi har haft 3 hingstar på raken nu.
Både Krás och Syrpa är mammor-på-lån i år. Krás ska betäckas med Óskar igen och Syrpa ska betäckas med Jóker.
Nästa år kommer bli superspännande!
BeklagarDet är totalt ofattbart, "min" fina Flóa springer nu på de evigt gröna ängarna.
.
Måste uppdatera med lite bilder inför tävlingen på lördag... Det har börjat kännas riktigt bra, även om vi fortfarande är på mjukhets-stadiet och inte "sätta tryck i"-stadiet! Han är rätt fin när hna lyssnar på piloten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!!Åh va jag gillar din häst![]()
Tack!!Det gör jag med... Men han är tusan så känslig och full med åsikter. Kul, men ibland får matte huvudvärk
![]()
Oj vilket fint beröm! TackKänslig OCH full av egna åsikter ja då förstår jag att det inte är lätt
Han är så välriden och fin och ni är en förebild för mig i min egen träning med Laukur![]()