Sv: Håll tummarna för Wahidah...
*KL*
När vi kom in på djursjukhuset märktes det direkt att hon var piggare. Jag hörde nämligen en väääldigt bekant klagosång från djurrummet. Wahidah tyckte att det var jättejobbigt att sitta instängd där och blandade yl, skall och allmänt klagande i en salig röra
Det var så skönt att se att hon faktiskt GICK ut till mig sedan och själv kunde gå till bilen.
Nu ligger hon i fåtöljen och sover. Hon kunde inte riktigt ta sig upp själv, utan ramlade till och skrek lite, men hon är helt klart bättre än när vi åkte in. Nu är hon mest trött, vilket jag helt klart förstår om hon är, men hon verkar mer avslappnad nu. Innan var hon spänd och hade lite orolig blick, nu är blicken lugn men trött.
Ena tassen är jättestor nu, samma tass som de haft dropp till, så jag antar att det är något normalt. De skulle väl inte släppt iväg henne om det inte varit normalt.. Snart ska jag ge henne lite kvällsmat med vatten och imorgon ska jag till apoteket. Smärtstillande och antibiotika i 10 dagar tror jag att de sa. Sedan får vi reda på provsvaret, om det faktiskt är borrelia, imorgon.
Så nu blir det en lugn kväll, men med ett extra öga på Wahidah och förhoppningsvis löser sig allt nu

Åter igen, tack till alla som hållit tummar. Det känns jätteskönt!