håll tummarna!

marieka

Trådstartare
Ska till vet. om en stund. :(
Vovven har grym tandlossning + att jag har hittat stora knölar på halsen. :cry:
Det får inte vara cancer. Hon är bara 2 1/2 år.
Usch vad jag är nervös.

Åh :(... jag håller tummarna jag med.

Det är inte lymfkörtlarna (eller om det ska vara spottkörtlar - är lite off just nu) som är förstorade då, pga munohälsan? Min tik har också problem med munhälsan och när det blir mycket plack så sväller körtlarna (pga bakterierna från munhålan).

Ja, lycka till iallafall!

Det var inte cancer :bump:
Troligtvis är det bakterier i svalget, eller nåt.
Hon ska gå på antibiotika och tillbaka till vet. på tisdag. Har det inte minskat ska hon sövas så dem kan gå in o kolla.
skönt :)

Bakterier i svalget? Jag menar inflamation i munhålan, fast det kanske är nästan samma sak :D
på måndag ska hon in och fixa till tänderna, hon ska bli så fin så.

Tack för att ni höll tummarna. Känner en hund med cancer i lymfkörtlarna, det var därför jag blev så rädd.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 485
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 504
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 004
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka