Bukefalos 28 år!

Hallå alla ni med dalmatiner!

Sv: Hallå alla ni med dalmatiner!

Dalmatinern är jättetrevlig, men som redan sagt så rätt envisa hundar. Räkna med att tjata en hel del de första åren, men sen får ni en härlig hund när den väl kommit på att det är ni som bestämmer. ;)
 
Sv: Hallå alla ni med dalmatiner!

Åhh :love: .. Jag hade en dalmatiner tik som jag fick avliva i julas.. De är kanon hundar.. Fast hon blev döv de sista året var hon aldrig sjuk.. (förutom att hon fick diskbråk.. där av varför jag fick avliva henne) Men de är VÄLDIGT egensiniga men även en enmans hund som blir otroligt fästa vid EN människa oftast.. Sova under täcket i sängen gjorde även Samba, som jag såg att någon hade skrivigt.. De fryser lätt.. Hade hundtäcke på henne på vintern.. Fungerar kanon bra med hästar. BRA VAL!!!! :banana:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 805
Senast: Farao
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: ryujaneiro
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 881
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp