Hallå där! Vad håller du på med? del ??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 66 755
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår bättre idag :up: underliggande ångest så där som det brukar vara efteråt där det känns som att hjärtat slår lite för snabbt.

Har även följt med till veterinären med en av föräldrarnas katter. Långt framskriden FORL :(

Bra att det känns bättre idag ändå, men tungt med katten :(

Har huvudvärk och självklart låter grannarna som en jävla skenande buffelhjord.

Pappa har dessutom diabetes.

Nä om man går och lägger sig kanske man vaknar på rätt sida imorgon :)

Nu är jag ännu mer frysen efter att ha vart på vinden å grejat en bra stund. Dels packa in de produkter jag har hemma i den där garderoben jag å mamma satte upp för nån vecka sen, och så behövde jag kolla vad jag ska ha med mig på loppisen på torsdag. Ska hämta lite mer saker hos mamma imorgon. Orkade inte åka dit idag. Nu ska jag försöka röja lite mer, så jag kan dammsuga imorgon.

Jaha,där tog dagens arbete slut efter att jag satt tapetkniven i vä tumme och gjort om min vita trappa till en rödprickig :banghead:

42 minuter har jag bara suttit i soffan och blängt på allt jag behöver städa undan. En spark i arslet hade ju vart bra :angel::cautious:

Testat Sinoclear mot min magiska bihåleinflammation. Känns som hjärnan imploderat.
Annars mest besviken på uteblivet oväder och ett fröjdefullt Ikeabesök utan relationskris trots lunchrusning. Vad innebär detta för vår relation? Har vi nått ett nytt stadie? Ska vi börja tillbringa tid på shoppingcenter utanför innerstaden? Veckohandla?

Hemkommen från stallet och behöver egentligen diska, ska på kurs imorrn.
Råkade visst ta lite längre tid i stallet än jag trodde. :o
Gör dig nog gott - disken rymmer inte, och sällan nån tar den ifrån en. Har väntat sen oktober på att nån ska diska men det ända som hänt är att skatorna rivit runt i matlådeburkarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hallå! Skulle ni äta rimmat stekfläsk som gick ut i datum 21/4? Det har legat i kylen i oöppnad förpackning. Det är ju saltat så tänker...
Svar
4
· Visningar
324
Senast: vilde
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
514
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
852
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka