Hallå där! Vad håller du på med? del ??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 66 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Uttråkad :meh:
Velar om jag ska fortsätta titta på Good morning Vietnam (som iof är bra) eller om jag ska göra nåt annat

Tittat på två Harry Potter-filmer med en liten tupplur mellan och tryckt i mig alldeles för mycket gott.

Nu blåser det inte så farligt, upp mot 15 i byarna. Imorgon natt ska det upp till 25 och då börjar saker gå sönder har jag märkt. Märkligt vad man vänjer sig, när jag bodde uppåt Stockholm till tyckte jag att 10-12 m/s var stormigt och nu rider jag glatt när det är 15 m/s.

Nu är det hög tid att hoppa i säng, imorgon kommer Pinnens ägare och hälsar på :)

Och som vanligt så har Smhi fel,stormen är här med full kraft :nailbiting:
Det blåser så man känner vindstötarna i huset.

Hunden sa "voff" och jag måste upp och kika i fönstret men jag såg inget (kan vara rådjur på gården, granne som spelar dataspel på våningen ovanför eller nåt annat lagom spännande). Nu snarkar hunden igen och här ligger jag vaken. Jag har en bra bok som jag gärna skulle läsa men den är så tung att hålla i...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hallå! Skulle ni äta rimmat stekfläsk som gick ut i datum 21/4? Det har legat i kylen i oöppnad förpackning. Det är ju saltat så tänker...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: vilde
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
520
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
874
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka