Hallonbladste?

Sv: Hallonbladste?

Ja absolut kan de bero på det, sen vart hon ganska peppad av att försöka komma igång med amningen oxå och ammade oftare.

Sv: Hallonbladste?

Min kompis köpte hem något amningsthe, och hon tycker hon fick lite mer mjölk då. Men om de faktist berodde på thet eller om hon omedvetet påverkades psykist av att dricka thet går nog inte att bevisa.
Lusern tex sägs ju öka mjölkproduktionen. Minimundus har ett jättegott ekologiskt amningste som innehåller anis, fänkål och kummin (mot gaser och magont hos såväl bebis som mamma) samt nässla och lusern för mjölkproduktionen. Det funkar väldigt bra tycker jag.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 610
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 151
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31