Halloweenoutfit

Bukefalos 30 år!

Fiorano

Trådstartare
Vi ska ha WE-tävling i november med Halloweentema, utklädnad uppmanas! Jag tycker sånt här är jätteroligt och vill gärna ha tips på snygg outfit😁. Ska alltså gå att rida ordentligt med! Just nu lutar det åt en mörkröd kappaish och en häxhatt på hjälmen.

Åh, älskar Halloween! 🎃👻

Hittills har vi varit djävlar, demoner, riddare och drake, spindel och spindelnät. Brukar släpa iväg Alva på min kompis ridskolas årliga Halloween pay and jump, avsuttet, mest för att ha en ursäkt att klä ut oss. 😅

Blev inget förra året, men klädde ut Mirax och Alva en då för en Halloween bild. Den är dock redigerad för jag snodde den från min insta och inte ids leta upp original bilden. Horn, vingar, yxa och det faktum att jag svävar är 'photoshop' men övrigt är äkta. 😅

1000024752.webp

Åh, älskar Halloween! 🎃👻

Hittills har vi varit djävlar, demoner, riddare och drake, spindel och spindelnät. Brukar släpa iväg Alva på min kompis ridskolas årliga Halloween pay and jump, avsuttet, mest för att ha en ursäkt att klä ut oss. 😅

Blev inget förra året, men klädde ut Mirax och Alva en då för en Halloween bild. Den är dock redigerad för jag snodde den från min insta och inte ids leta upp original bilden. Horn, vingar, yxa och det faktum att jag svävar är 'photoshop' men övrigt är äkta. 😅

Visa bifogad fil 174344
Jag har ju gjort täcken iom avsuttet men går ju och skala ner nivån på outfiten och fästa en halva framför och bakom sadeln. Basen till alla är enkla fleece filtar.

Den huvudlöse ryttaren? En rock som går upp över huvudet (men hål så du ser förstås!) och ett löshuvud under armen? Borde gå att fästa på något sätt.
Tanken är just nån kappa med huva som jag kan tejpa fast på hjälmen😃. Löshuvud blir kanske svårt att rida med iom att det är tävling😅

@Alexandra_W Den målningen är ashäftig! Vette tusan om jag är talangfull nog att få till det🙈.

Ja, be domarna ta hand om det så länge! 😂
Jag hade nog ridit in i svart kåpa med lie och bett domaren hålla lien medan jag tävlade. På min svarta häst då. Alternativt varit en ringvålnad från härskarringen.

On topic - klipp nåt snyggt? :D

Eller drake! Drakar är coolt och passar alltid. går dessutom att göra på väldigt många nivåer beroende på hur ambitös/duktig man är

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka