Halogenlampa

Mint

Trådstartare
Ja, jag är totalt oteknisk, så jag kände att det var bäst att fråga... :angel:

Jag har en skrivbordslampa av denna modell.

20W står det att den ska ha, och jag har råkat köpa lampor på 35W, så min fråga är - kan jag använda dessa utan att hela huset sprängs i bitar eller så? :D

Sv: Halogenlampa

Det är ingen risk att huset sprängs i bitar, brinner upp är betydligt mer sannolikt. Sätt INTE i en såpass mycket förstark halogenlampa! dom blir fruktansvärt varma och en lampa som inte är gjord för att hantera så mycket värme kan börja brinna.

Liknande trådar

Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
857
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 307
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 102
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka