Halsar till Rambo, Amigo osv

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HorseBusiness
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 764
H

HorseBusiness

Jag undrar om det finns lösa halsar att köpa till Amigos innetäcken och Rambos utetäcken..? Vart finner jag dessa i så fall? Eller blir det till att köpa ett nytt täcke där hals ingår?!

Mycket tacksam för hjälp. :laugh:

Sv: Halsar till Rambo, Amigo osv

De flesta återförsäljare har väl lösa halsar..?
Däremot är jag osäker på om det inte bara är Amigo som har lösa halsar = inte säljs MED hals vill säga... Fast jag kan ha fel, har inte köpt Rambo eller Rhino på flera år, bara Amigo.

Sv: Halsar till Rambo, Amigo osv

Det finns lösa halsar till både Rambo, Rhino och Amigo. Säljs hos de flesta återförsäljare :)

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 847
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka