Halsfästen på Amigo

Olympus

Trådstartare
Hur sitter halsfästena på halsen till Amigo insulatortäckena? Passar det på ett Rambo Newmarket eller sitter dom på helt olika sätt?

Sv: Halsfästen på Amigo

Amigot har fyra avlånga öglor på täcket. Vet tyvärr inte hur dom ser ut på rambot.

Jag har både Amigo och Rambo newmarket, kan jämföra dem imorrn när ja kommer hem.

Tror nog inte att det passa :( Har ett amgio utetäcke och rambo NM och på dom sitter inte halsfästena på samma sätt. Vet inte om det ser annorlunda ut på insulator dock.
Verkar ju nästintill omöjligt att få tag på hals till NM inom rimlig tid (och rätt färg)!

Tror nog inte att det passa :( Har ett amgio utetäcke och rambo NM och på dom sitter inte halsfästena på samma sätt. Vet inte om det ser annorlunda ut på insulator dock.
Verkar ju nästintill omöjligt att få tag på hals till NM inom rimlig tid (och rätt färg)!

På Strömsbergs gård finns alla storlekar och färger. Har de inte hemma tar dom hem från Irland, det har tagit ett par veckor för mig.

åh vad synd, då är det samma som på utetäckena. Rambot har 6st.

Men va? Man fäster ju bara halsen med 4 i alla fall! Den översta och nedersta på varje sida... Den i mitten är väl till för att kunna sätta i liner om jag inte är helt ute och cyklar? Jag kan i alla fall ha min insulator-hals på mitt NM! :)

Slår ett slag för Strömsbergsgård jag med, har köpt alla mina HW därifrån!

Men va? Man fäster ju bara halsen med 4 i alla fall! Den översta och nedersta på varje sida... Den i mitten är väl till för att kunna sätta i liner om jag inte är helt ute och cyklar? Jag kan i alla fall ha min insulator-hals på mitt NM! :)

Slår ett slag för Strömsbergsgård jag med, har köpt alla mina HW därifrån!

Jag kom faktiskt på detta idag så Amigohalsen funkade ju perfekt :P Tänkte inte så långt innan.

Strömbergsgård har för lång leveranstid, därav att jag inte ville beställa därifrån. Behövde halsen på en gång.
Nu är problemet löst iafa, även om halsen inte matchar täcket:eek:

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 520
Senast: ako
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
434
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
402
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka