Hälsinglands första distans tävling!

Lina E Jonsson

Trådstartare
Nästa år så kommer Edsbyns ridklubb att arrangera hälsinglands första tävling i distansridning! Vilket vi hoppas kommer att fungera så bra att vi kan fortsätta fler år. Vi hoppas att det är många som vill komma och tävla hos oss, det kommer att vara klasser från 30-85 km.

Sv: Hälsinglands första distans tävling!

Oj, vad kul! Jag kommer om jag har möjlighet. Blir min och hästens första distansritt i så fall.

Det blir den 28:e september. Det kommer att vara finalen i Norrlandscupen så då kan du ju delta i den också. Det kommer att stå i tävlings kalendern vilka som ingår i cupen. Den börjar tidigt på våren och det är sex tävlingar som ingår i den.

Toppen med en Norrlandscup! :bow: Jag hoppas jag har häst så jag åtminstone kan ställa upp i Hälsinglands första tävling. Bra jobbat! :bow:

Hej. Jag är nybörjare i distans och tycker det är roligt att det är distanstävlingar här omkring. Bor själv i Järvsö och ser fram emot nästa år. Jag håller utkik efter vart anmälan skall göras!
//Yvonne:bump:

Träningsritt

Edsbyns ridklubb kommer att ha en träningsritt nu den 11:e november på tre mil. Då kommer vi att samlas där tävlingsplatsen kommer att vara och rida en av slingorna som kommer att vara på tävlingen... Så ni får gärna komma och vara med! Hör i så fall av er till mig.

Vilket underbart intiativ! Jag blir jätteglad att sporten får mer utbredning även om jag inte tävlar Distans själv.

Jättekul! Om jag får en häst som fungerar tills dess så kommer jag!

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka