JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Western
Trådstartare
Trådstartare
Joy
Startdatum
Startdatum
24 Jul 2007
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
996
Vi skal tävla i halter, men är usäker på om Mighty skal ha svart hovlack eller klar hovlack.
Han har ganske så vita ben, så jag är lite tveksam om inte det vill se konstigt ut med svarte "sko"
här min Mighty "baby"
Sv: Halter och hovlack??
Snygg häst!
Jag körde alltid med svart lack även på min painthingst som hade helvita ben. Det är dock en smakfråga, vad du gillar, samt hur duktig du är på att måla
Jag hade kört svart som sagt, men det är ju viktigt att det inte blirr kladd uppåt på benet eller ojämn linje för det förstör väldigt mycket....
åhå fiiin
Som Wrangler sa så är det ju en smak fråga.
Men jag personligen hade använt svart lack på denna häst hovar.
Tack för dom fina
till Mighty ...
Jag kör med svart lack, börjer öve med lackning imorn
så inte jag står om 3 veckor kvällen före tävlingen
Kort kommer när dom är lacket och vi har fint väder...
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Hästvård
Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite..
hovslagaren kom dagen efter och...
Relationer
Hej,
Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22
23
24
Hundhälsa
Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Härlig ledig lördag! Efter 90-årsfirandet av morfar och smaragdgröna fina naglar hans dag till ära 🥰 for jag direkt till stallet och det...
Fjordfrälst
5 minuter sedan
Svar: 1 782
Visningar: 63 094
Allmänt
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Men du missförstår ju. Det jag skriver är att man kan äta riktigt stora mängder frukt och grönt. Ät ett kg tomater, för all del ät 2...
CFrisk
5 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 40 756
Allmänt
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Hästarna sliter inte så mycket på fötterna när dom går i gräshage och har man barfotaboots på när dom rids så brukar det sällan bli ett...
super
2 minuter sedan
Svar: 803
Visningar: 63 098
Vård
Vi med egen gård/stall
Anläggning Jag tycker tvärt om, kör på alternativ 3 - två boxar! Det är ju som du säger rymliga mått till de storlekarna på hästar, och jag...
sorbifolia
12 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...
Fiorano
23 minuter sedan
Svar: 686
Visningar: 60 435
Grenar