JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Western
Trådstartare
Trådstartare
Joy
Startdatum
Startdatum
24 Jul 2007
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
996
Vi skal tävla i halter, men är usäker på om Mighty skal ha svart hovlack eller klar hovlack.
Han har ganske så vita ben, så jag är lite tveksam om inte det vill se konstigt ut med svarte "sko"
här min Mighty "baby"
Sv: Halter och hovlack??
Snygg häst!
Jag körde alltid med svart lack även på min painthingst som hade helvita ben. Det är dock en smakfråga, vad du gillar, samt hur duktig du är på att måla
Jag hade kört svart som sagt, men det är ju viktigt att det inte blirr kladd uppåt på benet eller ojämn linje för det förstör väldigt mycket....
åhå fiiin
Som Wrangler sa så är det ju en smak fråga.
Men jag personligen hade använt svart lack på denna häst hovar.
Tack för dom fina
till Mighty ...
Jag kör med svart lack, börjer öve med lackning imorn
så inte jag står om 3 veckor kvällen före tävlingen
Kort kommer när dom är lacket och vi har fint väder...
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Hästvård
Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite..
hovslagaren kom dagen efter och...
Relationer
Hej,
Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22
23
24
Hundhälsa
Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Ja, det ska bli jätteskönt! Önskar bara att jag köpt lägenhet från början 🙃 Hade varit billigare…
kolblakkur
8 minuter sedan
Svar: 1 833
Visningar: 64 284
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Verkligen ! Tom mannen tyckte det var ok. Han är förvisso förvarnad för veckan som kommer ;)
Vi ska på överraskningsfest på lördag, men...
corzette
10 minuter sedan
Lunginflammation
Kropp & Själ Min mamma har haft många lunginflammationer. De har varit som du beskriver, hon har varit riktigt dålig i många veckors tid.
Elisha
19 minuter sedan
Stuterinamn
Avel Finns det någon nackdel med att ansöka om stuterinamn även om det dröjer tills första betäckning?
lillawelshen
Alldeles nyss
Svar: 0
Visningar: 0
Avel
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Grattis säger jag! Min nya stjärna är också het, eller ska jag säga väldigt arbetsvillig. Hon blir inte heller särskilt stark utan mer...
Mearas
3 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Carr & day & Martin Gallop Extra strength schampo var förvånande bra på skimmel :up:
lillawelshen
4 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 345
Vård