JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Western
Trådstartare
Trådstartare
Joy
Startdatum
Startdatum
24 Jul 2007
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
996
Vi skal tävla i halter, men är usäker på om Mighty skal ha svart hovlack eller klar hovlack.
Han har ganske så vita ben, så jag är lite tveksam om inte det vill se konstigt ut med svarte "sko"
här min Mighty "baby"
Sv: Halter och hovlack??
Snygg häst!
Jag körde alltid med svart lack även på min painthingst som hade helvita ben. Det är dock en smakfråga, vad du gillar, samt hur duktig du är på att måla
Jag hade kört svart som sagt, men det är ju viktigt att det inte blirr kladd uppåt på benet eller ojämn linje för det förstör väldigt mycket....
åhå fiiin
Som Wrangler sa så är det ju en smak fråga.
Men jag personligen hade använt svart lack på denna häst hovar.
Tack för dom fina
till Mighty ...
Jag kör med svart lack, börjer öve med lackning imorn
så inte jag står om 3 veckor kvällen före tävlingen
Kort kommer när dom är lacket och vi har fint väder...
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Hästvård
Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite..
hovslagaren kom dagen efter och...
Relationer
Hej,
Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22
23
24
Hundhälsa
Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Du gör ju precis det jag beskriver nu, samtidigt som du helt missar poängen jag har skrivit. "man skyller på att man äter mängder med...
Anna-Bella
13 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 40 738
Allmänt
Scenföreställningar
Kultur I dag såg jag baletten Den store Gatsby på Det Kongelige Teater - Operaen i Köpenhamn.
Den store Gatsby hade världspremiär i Köpenhamn...
Dyngpeter
15 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...
Fiorano
6 minuter sedan
Svar: 686
Visningar: 60 423
Grenar
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Vad roligt! 😊
Nej det är bara hon som har mycket parasiter så hagen verkar okej ändå.
carmarnic
15 minuter sedan
Svar: 91
Visningar: 9 500
Avel