Halter och hovlack??

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Joy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 996
J

Joy

Vi skal tävla i halter, men är usäker på om Mighty skal ha svart hovlack eller klar hovlack.

Han har ganske så vita ben, så jag är lite tveksam om inte det vill se konstigt ut med svarte "sko"

här min Mighty "baby" :love::love:

mightyy.jpg

mighty2-1.jpg

Sv: Halter och hovlack??

Snygg häst! :love:

Jag körde alltid med svart lack även på min painthingst som hade helvita ben. Det är dock en smakfråga, vad du gillar, samt hur duktig du är på att måla ;)

Jag hade kört svart som sagt, men det är ju viktigt att det inte blirr kladd uppåt på benet eller ojämn linje för det förstör väldigt mycket....

:love: åhå fiiin:love:

Som Wrangler sa så är det ju en smak fråga.
Men jag personligen hade använt svart lack på denna häst hovar.

:bump:

Tack för dom fina :love: till Mighty ...

Jag kör med svart lack, börjer öve med lackning imorn :) så inte jag står om 3 veckor kvällen före tävlingen :)

Kort kommer när dom är lacket och vi har fint väder...

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 169
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Ajda
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om... 22 23 24
Svar
473
· Visningar
17 384
Senast: Mineur
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 098
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka