Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

strawberrysylt

Trådstartare
Hallojsan alla!

Jag startade en tråd i våras/tidig sommar om halv åtta hos mig buke style, men då skulle många vara iväg över sommaren och sådär, så det passade inte.

Nu har jag faktiskt glömt bort det till ungefär nu, men jag känner att det hade vart grymt kul om det kunde bli av med lite "halv åttande"! Jag hoppas de som var med i den förra tråden och även andra förstås, också tycker det!

Jag finns i Hässleholm och är flyttbar inom Skåne ungefär, beroende på vilka som vill vara med! Har även en matintresserad sambo som gärna är med på ett hörn om det är okej!

Hoppas ni är på! :banana::banana:


//r
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

Låter roligt men beror på när och var, och om jag vågar.
Kan röra mig inom norra Skåne om det är där vi ska vara. Eventuellt lite längre ner men det beror på hur läget ser ut.
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

Raderat - kom på att jag inte är ungdom ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

Spelar det någon roll? :)

Ska det vara så noga så tillhör inte jag heller ungdom, men hänger här ändå.
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

Vad kul att ni är intresserade!!

Och jag är inte heller ungdom (27 i januari) så det spelar då absolut ingen som helst roll.

Jag har inte funderat så mycket på upplägget mer än att jag som sagt har en sambo som också gärna är med om det funkar =) så man kan ju ifall ni andra också har sambos som vill vara med, vara i lag liksom, eller själv om man vill det. Sen ja, poäng som i tv-programmet (om man nu vill ha poäng, egentligen känner jag att poängen är rätt oviktigt, är ju det andra som är roligt).

Att man är hemma hos varandra och då förslagsvis på helgen, blir väl enklast så. :) Vad säger ni?


//r
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

Låter roligt! Jag håller till i nordöstra delen av Skåne och tillhör inte "ungdom" men är gärna med ändå.
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

Kan du berätta lite mer vad det går ut på?
Har sett programmet men inte så intensivt.

Skulle gärna med om jag inte fegar ut. Jag har social fobi och det sätter tyvärr stopp ibland :(
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

taccotad: Vad kul! Nej, som sagt jag är rätt så långt ifrån ungdom jag med, så det är verkligen ingen fara!

Matmissbrukaren: I tv-programmet träffas 4 personer (eller 4 par, ibland) och så är man hemma hos respektive person och den bjuder på tre-rätters middag. Sen betygsätts maten och en vinner :).

I programmet gör de det måndag till torsdag samma vecka, men vi kan ju göra det när det finns möjlighet liksom, det gör ju inget om det blir över en längre period :) Och som sagt, poängen är ju inte viktig, det roliga tycker jag är att träffa lite nytt folk och få laga och också bli bjuden på mat:).

Det hade varit roligt ifall du kände att du klarar att vara med:).

Ifall vi nu får till det att det kan bli så kan jag säga att jag går i skolan måndag till torsdag så det får bli fredagar, lördagar eller söndagar som gäller, åtminstone den dagen jag ska laga maten, annars hinner jag inte :).


//r
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

Jag jobbar ungefär var tredje helg men det ska nog gå att få till nåt lämpligt datum ändå :)
Hoppas det är fler som hakar på!
 
Sv: Halv åtta hos mig bukestyle autumn-edition!

strindlund: aa, ja Sundsvall är kanske lite väl långt bort =P, men kanske finns där fler bukare i dina trakter som också vill!:)

taccotad: Okej! Ja, som sagt annars kan jag ju på kvällarna de dagar jag går i skolan, bara att den dagen jag ska bjuda på mat så får det vara en dag när jag är ledig :) Men om du är ledig någon vardag så kan jag (eller vi, om det är ok att min sambo också är med?) komma till dig på en vardag.

Ja, hoppas att fler vill vara med!


//r
 

Liknande trådar

Tjatter Vi hade en tråd förra hösten om vad vi skulle bjuda på om vi var med i Halv åtta hos mig. Nu, 10 månader senare, kanske vi har provat...
Svar
1
· Visningar
455
Senast: Anna
·
Äldre Hej alla fina bukare! Jag har funderat på en sak ett tag, som jag tänkte höra ifall det kan finnas något intresse för, det hade vart...
Svar
16
· Visningar
1 902
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp