Halv åtta hos mig buke-style?!

strawberrysylt

Trådstartare
Hej alla fina bukare!

Jag har funderat på en sak ett tag, som jag tänkte höra ifall det kan finnas något intresse för, det hade vart jättekul!

Har ni läst rubriken, har ni nog anat vad jag menar... helt enkelt att göra som på Halv åtta hos mig på tv, dvs träffas några bukare (jag tänkte att man kan ju vara med som par eller singel, kan ju se vilka som är intresserade om någon är det?!), laga/äta mat och umgås:).

Jag och även min pojkvän hade tyckt detta varit jätteskoj! Vi bor i Hässleholm i Skåne och är flyttbara inom Skåne, typ. :)

Hoppas på intresse!

:banana:


//r
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Åh det är så himla roligt! Vi gör det i klassen, det är underbart :banana:

Tyvärr är jag ju sörmlänning så jag är inte riktigt flyttbar till Skåne :(
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Å, vad kul att ni gör det i klassen :). Och synd att du bor så långt bort! De va trist!

Vi har också gjort det med några kompisar innan, det var roligt, festligt att komma hem på middag till någon och roligt att bjuda på mat själv :).

//r
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Hade varit jättekul, dock bor vi i Västmanland och det är ju en bra bit från Skåne tyvärr.
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Låter skitkul, men tror det skulle bli svårt för just mig som äter veganskt ;) Och så bor jag i mellersta Sverige så för långt att åka :/
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Jag är på! I augusti dock ;) Kommer bo i Eslöv. Är vegetarian om det går bra.
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Kul att du tycker det låter kul, men synd att du bor så långt bort!

astronaut: Åh, vad synd att du bor så långt bort! Att du är vegan hade lätt funakt för mig iallafall, jag var vegan förut i tre år. :)

monifa: Åh, vad kul! Jadå, vegetarian går jättebra! Vad roligt! Då får vi styra upp det i augusti!


//r
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Jamen, jag blir ju också skåning i (slutet av) Augusti. Kan absolut tänka mig joina! :)
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

:banana: Åh, vad roligt båda två! Började nästan misströsta lite där, men vad kul med lite mer intresse nu!

Men ska vi säga att vi kör då i augusti eller september? Eller hur är det med dig Wingates, bor du i Skåne just nu?


//r
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

:banana: Åh, vad roligt båda två! Började nästan misströsta lite där, men vad kul med lite mer intresse nu!

Men ska vi säga att vi kör då i augusti eller september? Eller hur är det med dig Wingates, bor du i Skåne just nu?


//r

Jag bor i Lund :) Så mig passar det eg när som, men vi har lite fix hemma just nu så vi kan gärna ta det i Aug för min del :)
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

Okej! Vad kul! Okej, ja vi kan ju se ifall fler tillkommer och är intresserade och på plats i sommar, annars tar vi det i aug/sep (också)!


//r
 
Sv: Halv åtta hos mig buke-style?!

September är bäst för min del, flyttar 25 aug och tror iiiinte ni vill komma in i 26 kvm flyttkaos ;)
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Hallojsan alla! Jag startade en tråd i våras/tidig sommar om halv åtta hos mig buke style, men då skulle många vara iväg över...
Svar
11
· Visningar
1 400
Tjatter Rubriken säger väl allt ;) Jag ser väldigt lite på TV men gillar skarpt Halv åtta hos mig. Vad skulle du servera som trerätters...
2
Svar
25
· Visningar
3 885
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Hej! Jag fyller snart 20 år och har i princip alltid haft pojkvän under min tonårs tid. Sedan jag var 14 år iallafall så har jag alltid...
Svar
1
· Visningar
654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp