Halv åtta hos mig - second edition

Anna

Trådstartare
Vi hade en tråd förra hösten om vad vi skulle bjuda på om vi var med i Halv åtta hos mig.

Nu, 10 månader senare, kanske vi har provat nya rätter eller utvecklat våra smaklökar - så nu undrar jag Vad bjuder du på i denna höstens omgång? Gärna både mat och dryck!

(För den som har missat detta är det alltså ett program på TV4 där fyra främlingar lagar trerätters åt varandra en kväll var under fyra kvällar.)
 
Det började ju bra. @ullo - gullo, du kan väl vara snäll och plocka bort det där extra a:et i rubriken ;)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag ska försöka beskriva mitt problem så kortfattat jag kan. Jag har ett 7-årigt halvblod med lite fullblod i sig, valack, !fux...
2
Svar
27
· Visningar
5 038
Senast: MattiZ
·
Tjatter Rubriken säger väl allt ;) Jag ser väldigt lite på TV men gillar skarpt Halv åtta hos mig. Vad skulle du servera som trerätters...
2
Svar
25
· Visningar
3 885
Senast: Luff
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 850
Senast: NotlikeI
·
Kropp & Själ Hallojsan alla! Jag startade en tråd i våras/tidig sommar om halv åtta hos mig buke style, men då skulle många vara iväg över...
Svar
11
· Visningar
1 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp