Halvblodshingsten Vibrante

Sv: Halvblodshingsten Vibrante

KL

Jag har pratat med flera halvblodsuppfödare som på 60- och 70-talet använde travarhingstar till sina ston för att det var billigare än Flyinges hingstar...
 
Sv: Halvblodshingsten Vibrante

Måste rätta mig lite. Jag mindes visst lite fel.
Kikade i fotoalbumet och där står härstamningen e Uhlan II u Via Catania xx e Fastnet Rock xx.
Carnoustie måste ha varit Catanias morfar.
 
Sv: Halvblodshingsten Vibrante

KL

Då dessa två trådar är ganska gamla vid det här laget hade det varit kul att veta om puckis fick veta något mer om sin häst. Någon som vet?
 
Sv: Halvblodshingsten Vibrante

Vibrante själv betäckte nog inget annat än travarston.....
AM

Jo, det gjorde han faktiskt :idea:
vad jag hört så betäckte han flera halvblodsston, jag har en bekant som har en sådan avkomma. Vet tyvärr inte stammen på modern men kan nog ta reda på den om någon är intresserad?
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 539
Senast: Flixon
·
Mat Hittade ett intressant test baserat på en undersökning av två personer vid Technical University of Zürich som upptäckte att folks äckel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
2 566
Senast: Ninnurur
·
  • Artikel
Dagbok Jag har någon gång för länge sedan gjort ett test hos arbetsförmedlingen om vilken typ av jobb som kan passa mig. Jag råkade få syn på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 596
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 728
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp