Hampa skydd är dom bra?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Mirrow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 267
M

Mirrow

Hej jag har köpt 4 sett med dem och tänkte kolla vad ni tycker innan jag använder dem. Om de är mindre bar kan jag sälja dem i förpackning.

Känt på dem och de känns hyfsade, men är de inte lite tunga?

Vad tycker ni?

Sv: Hampa skydd är dom bra?

En liten undran bara, varför köpa så många om du inte vet om dom är bra? :confused: :D
Om det är hampa pro set du menar så är dom super tycker jag.
Kalas är dom för min pålle som snurrar vanliga kotskydd bak.
Rekomenderar dom. :)

Varför inte köpa när man ser något som kan vara ok. Annars finns det blocket.... där kan man ju sälja allt!

En liten undran bara, varför köpa så många om du inte vet om dom är bra? :confused: :D
Om det är hampa pro set du menar så är dom super tycker jag.
Kalas är dom för min pålle som snurrar vanliga kotskydd bak.
Rekomenderar dom. :)

Kanske för att börjes sänkt priset från 418:- till 318:- kanske...

Framskydden tycker jag är bra. Däremot tycker jag att passformen på bakskydden är rätt dålig på alla hästar jag sett dom på.

//Alice

Jag tycker dom är superduper:love: tycker dom har bra passform, själv tycker jag inte att dom verkar tunga heller. .

Tänkte bara eftersom du ville ha råd från oss andra innan du använder dom. :) Därför undra jag varför du köpte så många set. :) Men jag tycker dom iaf är bra. :D

269 kostade de.....

Tror fortfarande att de kan bli för tunga när det regnar. Men jag kan ju alltid använda andra när jag tävlar.

Tack alla för svaren. Provade ett sett idag och tyckte de var Ok. Värre köp har jag gjort. Får se om jag nu behöver 4 sett... :-)

De är bra sålänge de passar hästen, de passar inte på alla hästar och enda sättet att få veta är att bryta förpackningen och prova..

japp.

Min vän tvingade med mig upp. måste säga att jag trodde där skulle vara mer. mest b-täcken och konstiga ridklädder. Men grimmorna var ok, så jag köpte en heldel.

Förstod det på priset, en kompis till mig var där och köpte några också så därför. :D

Jag har dem och tycker jättemycket om dem! öppna en förpackning och prova så vet du ju om du ska sälja eller behålla de andra.

Jag älskar mina :love:
Snygga, skyddar bra, bra passform (även bak funkar de skitbra på min pålle!)

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
520
Senast: Elo
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
720
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka